19-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Hatay’da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda mücadele eden Konyalı sporcular, elde ettikleri başarılarla dikkat çekti. Farklı sıkletlerde dereceye giren sporcular, hem Konya’yı gururlandırdı hem de uluslararası organizasyonlarda Türkiye’yi temsil etme hakkı kazandı.
Şampiyonada 73 kilogram kategorisinde mücadele eden Ömer Samet Ünal ile 60 kilogramda yarışan Mehmet Emin Ulusoy, rakiplerini geride bırakarak altın madalyanın sahibi oldu. Her iki sporcu da Konya Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) ve Selçuklu Belediyespor Kulübü adına mücadele etti.
66 kilogram kategorisinde Muhammet Erdal Çaylak gümüş madalya kazanırken, 70 kilogramda Fadime İrem Koçyiğit bronz madalya elde etti. Konya Sporcu Eğitim Merkezi ve Konya GSİM Spor Kulübü sporcuları olan ikili, başarılı performanslarıyla kürsüde yer aldı.

81 kilogram kategorisinde ise Emir Sağlam ve Efekan Özdemir bronz madalya kazandı. Emir Sağlam, Konya SEM ve Selçuklu Belediyespor Kulübü adına mücadele ederken, Efekan Özdemir Konya Büyükşehir Belediyespor Kulübü formasıyla derece elde etti.
Şampiyonada elde ettikleri bu önemli dereceler sayesinde sporcular, Yıldızlar Avrupa Kupası ve Balkan Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil etmeye hak kazandı.
Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek uluslararası organizasyonlarda da başarılarının devamını diledi.