AK Parti Konya Milletvekili Ziya Altunyaldız, Ankara İl Emniyet Müdürü olarak göreve başlayan Maksut Yüksek’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyarette AK Parti Konya Milletvekili Orhan Erdem de yer aldı.
Ziyaret sonrası sosyal medya hesabından paylaşım yapan Altunyaldız, Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’e yeni görevinde başarılar dileyerek, Konya’da görev yaptığı dönemde şehre önemli hizmetlerde bulunduğunu ifade etti.
Altunyaldız paylaşımında, “Ankara İl Emniyet Müdürümüz Sayın Maksut Yüksek’e hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Konya’da görev yaptığı dönemde şehrimize çok kıymetli hizmetlerde bulunan Sayın Müdürümüzün, Ankara’da da aynı gayret ve başarıyla çalışacağına inanıyor; kendilerine yeni görevlerinde muvaffakiyetler diliyorum” ifadelerine yer verdi.
Konya’da emniyet teşkilatında görev yaptığı dönemde kamuoyu tarafından yakından tanınan Maksut Yüksek’in, Ankara’daki yeni görevinde de başarılı çalışmalara imza atacağına yönelik temenniler dile getirildi. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu gençleri bir araya getirecek
#Konya / 23 Haziran 2026
Eski Karatay Belediye Başkanı Hançerli’nin annesi toprağa verildi!
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar