Birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı Muharrem ayı dolayısıyla Konya Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’nde anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi.
Hastane yönetimi, Muharrem ayının 10. günü vesilesiyle servislerde tedavi gören hastaları ziyaret ederek hem geçmiş olsun dileklerini iletti hem de günün anlam ve önemine uygun ikramlar sundu.
Başhekim Uzm. Dr. İlhan Çiftci, başhekim yardımcıları, İdari ve Mali Hizmetler Müdürü, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü ve müdür yardımcılarının katıldığı ziyaretlerde hastaların sağlık durumları hakkında bilgi alındı. Yönetim ekibi, tedavi süreçleri devam eden vatandaşlara acil şifalar dileyerek moral verdi.

Etkinlik kapsamında hastalara özel olarak hazırlanan ikramlar ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Hastane yönetimi tarafından gerçekleştirilen ziyaretler, hasta ve hasta yakınları tarafından memnuniyetle karşılandı.
Konya Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi yetkilileri, dayanışma ve paylaşma kültürünü yaşatmaya yönelik sosyal etkinliklerin devam edeceğini belirtti.