Selçuklu Belediyesi Spor Salonu’nda düzenlenen GSB Okul Sporları Kick-Boks İl Birinciliği Müsabakaları büyük heyecana sahne oldu. Farklı okullardan çok sayıda sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen müsabakalarda, genç sporcular dereceye girebilmek için kıyasıya mücadele etti.
Müsabakalar sonunda kendi kategorilerinde başarı elde eden sporculara altın, gümüş ve bronz madalyaları takdim edildi. Sporcuların performansları izleyicilerden ve antrenörlerden büyük beğeni topladı.
Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda, organizasyona katılan tüm sporcular tebrik edilirken, okul sporlarının gençlerin fiziksel gelişimi, disiplin kazanımı ve spor kültürünün yaygınlaşması açısından önemli bir rol üstlendiği vurgulandı.
İl birinciliğinde derece elde eden sporcuların, Konya’yı bölge ve Türkiye şampiyonalarında temsil etmesi bekleniyor.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
KTO Başkanı Selçuk Öztürk, YRP heyetini ağırladı
#Konya / 22 Haziran 2026
Konya Milletvekili Göka Strazburg’da Türkiye’yi temsil ediyor!
#Konya / 22 Haziran 2026
Yorumlar