Konya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü koordinesinde, Kadınhanı İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından Osmancık Mahallesi’nde hayvan üreticileriyle bir araya gelindi.
Gerçekleştirilen toplantıda, Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen destekleme programları ve hayvancılık sektörüne yönelik faaliyetler hakkında üreticilere bilgi verildi. Ayrıca, buzağı kayıplarının önlenmesine yönelik uygulamalar ve alınması gereken tedbirler konusunda bilgilendirmelerde bulunuldu.

Yetkililer, hayvancılıkta verimliliğin artırılması ve üretimin sürdürülebilirliğinin sağlanması amacıyla üreticilerle düzenli olarak bir araya gelmeye devam edeceklerini belirtti. Toplantıda üreticilerin talep ve önerileri de dinlenerek karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
Kadınhanı İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, hayvancılık sektörünün güçlenmesi ve üreticilerin desteklenmesi adına saha çalışmalarının sürdürüleceği vurgulanırken, toplantıya katılım sağlayan ve misafirperverlik gösteren tüm üreticilere teşekkür edildi.