Konya İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yiğit’in başkanlığında, 31 ilçe milli eğitim müdürünün katılımıyla değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda Konya genelinde yürütülen çalışmalar ele alınarak mevcut durum değerlendirildi, yeni dönemde uygulanacak projeler hakkında bilgi paylaşımında bulunuldu.
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk
Eski Konyasporlu oyuncu Batmanspor’da
#Spor / 24 Haziran 2026
Öztekinler Kız MTAL öğretmenleri, Konya Maarif Korosu’nda sahne aldı
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar