Ereğli Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü, çevre bilincini artırmak ve sürdürülebilir bir gelecek hedefiyle yeni bir projeyi hayata geçiriyor. “Atığını Getir, Puanını Topla, Hediyeni Al!” sloganıyla duyurulan Atık Market projesi, geri dönüşüm alışkanlığını teşvik etmeyi amaçlıyor.
Proje kapsamında vatandaşlar, geri dönüştürülebilir atıklarını toplayarak puan kazanacak ve bu puanlarla çeşitli hediyelerden yararlanabilecek. Böylece hem çevre kirliliğinin azaltılması hem de geri dönüşümün yaygınlaştırılması hedefleniyor.

Ereğli Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, tüm vatandaşlar etkinliğin açılışına davet edildi. Atık Market’in açılışı, 25 Haziran 2026 Perşembe günü saat 16.00’da Yunus Emre Parkı’nda gerçekleştirilecek.
Belediye yetkilileri, projenin “doğayı korumanın geleceğe yapılacak en büyük yatırım” anlayışıyla hazırlandığını belirterek, çevre dostu uygulamaların artarak devam edeceğini vurguladı.