Okulların çocukların akademik gelişiminin yanı sıra kimlik ve kişiliklerinin şekillendiği önemli eğitim yuvaları olduğunu ifade eden Yiğit, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin öğrencilerin bilgiyi beceriye dönüştürmelerine önemli katkı sağladığını belirtti.
"474 BİN 512 ÖĞRENCİ KARNESİNİ ALDI"
Konya genelinde eğitim öğretim faaliyetlerinin öğrencilerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerini bütüncül bir anlayışla sürdürüldüğünü kaydeden Yiğit, "2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte toplam 474 bin 512 öğrencimiz karnelerini alarak yaz tatiline girmiş olacaklardır" dedi.

"BAŞARI SADECE KARNE NOTUNDAN İBARET DEĞİLDİR"
Öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri çabanın notlardan çok daha önemli olduğuna dikkat çeken Murat Yiğit, "Unutulmamalıdır ki başarı yalnızca karne notlarından ibaret değildir. Asıl olan öğrencilerimizin yıl boyunca gösterdikleri emek, sorumluluk bilinci, öğrenme isteği, karakter gelişimi ve kendilerini daha iyiye taşıma gayretidir" ifadelerini kullandı.
ÖĞRETMEN VE VELİLERE TEŞEKKÜR
Yiğit, öğrencilerin yetişmesinde büyük emek veren eğitimciler ve ailelere teşekkür ederek, "Öğrencileri için her türlü fedakârlığın altına imza atan tüm yönetici ve öğretmenlerimiz ile vefakâr anne-babalara teşekkür ediyorum. Yıl boyunca ortaya koydukları gayret, azim ve kararlılıktan dolayı da tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum" dedi.
"YENİ EĞİTİM YILINDA YENİDEN BULUŞACAĞIZ"
Geleceğin teminatı olan çocukların yönetici, öğretmen ve velilerin desteğiyle daha donanımlı bireyler olarak yetişeceğine inandığını belirten Yiğit, "Öğrenci ve öğretmenlerimizin verimli bir yaz tatili dönemi geçirmelerini diliyor, öğrenme ve öğretme aşkını içimizde daha çok yeşerteceğimiz yeni eğitim öğretim yılında buluşmayı temenni ediyorum" ifadeleriyle mesajını tamamladı.