Konya İl Müftülüğü tarafından cami ve Kur’an kurslarında görev yapan personelin mesleki bilgi ve becerilerini geliştirmek amacıyla düzenlenen 2026 Yılı Talim ve Tashih-i Huruf Hizmet İçi Eğitim Kursu’nun 2. dönem sonu sınavı gerçekleştirildi.
İl Müftülüğü bünyesinde düzenlenen kursa 13’ü erkek, 13’ü kadın olmak üzere toplam 26 din görevlisi katıldı. Eğitim programı kapsamında imam hatipler, müezzin kayyımlar ve Kur’an kursu öğreticilerinin talim, tecvid, tashih-i hurûf ve mehâric-i hurûf alanlarındaki bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi hedeflendi.

Kurs süresince katılımcılara Kur’an-ı Kerim’i yüzünden okuma, talim üzere ezber okuma, meal okuma ve ilmihal bilgileri alanlarında eğitim verildi. Program sonunda yapılan sınavla kursiyerlerin eğitim sürecindeki kazanımları değerlendirildi.
Kursiyerlere hitap eden İl Müftüsü Prof. Dr. Ali Öge, eğitim programının verimli geçtiğini belirterek, edinilen bilgi ve tecrübelerin meslek hayatı boyunca uygulanmasının önemine dikkat çekti. Öge, tüm kursiyerlere başarı dileklerinde bulunurken, program sonunda başarı belgelerini takdim etti.
İl Müftü Yardımcısı Kuddusi Uysal’ın komisyon başkanlığında gerçekleştirilen sınavda, Başvaizler Mehmet Güneş ve Mehmet Erşahin de komisyon üyesi olarak görev aldı.