Konya Valisi İbrahim Akın, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen vali yardımcıları ve kaymakamlar için düzenlenen veda programında mülki idare amirleriyle bir araya geldi.
Konya Valiliği tarafından organize edilen programda konuşan Vali Akın, görev süreleri boyunca Konya’ya hizmet eden tüm vali yardımcıları ve kaymakamlara teşekkür etti.
Akın, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine sağlanan katkıların önemine dikkat çekerek, tayini çıkan mülki idare amirlerine yeni görev yerlerinde başarı dileklerini iletti.
Programda, görev yeri değişen yöneticilerle hatıra fotoğrafı çekildi, karşılıklı iyi dilekler paylaşıldı.
Veda programı, samimi anların yaşandığı bir atmosferde sona erdi.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Karneler alındı, yaz tatili Konya’da dopdolu etkinliklerle başladı
#Konya / 26 Haziran 2026
Çumra Belediyesi’nden hizmet gücüne yeni takviye
#Konya / 26 Haziran 2026
Yorumlar