Konya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Beyşehir’de hasat sezonunun başlamasıyla birlikte biçerdöver denetimlerine hız verdi. İlçe Tarım Müdürlüğü teknik personeli tarafından yürütülen kontroller, dane kayıplarının önlenmesi ve üreticilerin emeklerinin karşılığını tam olarak alabilmesi amacıyla titizlikle sürdürülüyor. Yapılan açıklamada, biçerdöver kullanımında kurallara uygunluğun büyük önem taşıdığına dikkat çekilerek, “Her bir dane, çiftçimizin alın teridir. Bu nedenle tüm işlemlerin dikkatli ve teknik kurallar çerçevesinde gerçekleştirilmesi gerekmektedir,” denildi. Müdürlük yetkilileri, vatandaşların hasat sürecinde karşılaşabilecekleri herhangi bir olumsuzluk durumunda tarım ilçe müdürlüklerine bilgi vermelerini istedi. Ayrıca üreticilere bereketli, kazançlı ve sorunsuz bir sezon geçirmeleri temennisinde bulunuldu. Konya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, üreticilerin haklarını koruma ve tarımsal verimliliği artırma yönündeki çalışmalarına sezon boyunca devam edeceğini duyurdu.
Okunma Süresi: 1 dk
Konya’nın gözdesi Meram’da hafta sonu yoğun geçti
#Konya / 28 Haziran 2026
AK Parti’de strateji zirvesi: Konya vekilinden önemli açıklama!
#Konya / 28 Haziran 2026
Yorumlar