Devlet Su İşleri (DSİ) 4. Bölge Müdürlüğü’nde görev değişimi dolayısıyla hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirildi. Bölge Müdürü Mehmet Alp, Bölge Müdür Yardımcıları ile birlikte Strateji Şube Müdürlüğü görevine atanan Emre Koç’u ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette, Emre Koç’a yeni görevinde başarı dilekleri iletilirken, yürütülecek çalışmalarla ilgili destek ve iyi temenniler paylaşıldı. Bölge Müdürü Mehmet Alp, Strateji Şube Müdürlüğü’nün kurumsal hedefler açısından önemine dikkat çekerek, Emre Koç’un görevini başarıyla sürdüreceğine inandıklarını ifade etti.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin sunulmasının ardından sona erdi.
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Milletvekili Göka Strazburg’da Türkiye’yi temsil ediyor!
#Konya / 22 Haziran 2026
Konya trafiğine nefes aldıracak projede son durum: Başkan Altay açıkladı!
#Konya / 22 Haziran 2026
Yorumlar