Ülkü Ocakları Konya İl Başkanlığı görevini devreden Türker Türkoğlu, yayımladığı veda mesajında görev sürecini değerlendirirken teşkilat mensuplarına ve dava arkadaşlarına teşekkür etti.
Görevini hiçbir zaman bir makam olarak görmediğini ifade eden Türkoğlu, kendisine emanet edilen sorumluluğu bir "dava nöbeti" anlayışıyla yürüttüğünü belirtti. Ülkü Ocakları çatısı altında gerçekleştirilen tüm çalışmaların samimiyet, fedakârlık ve sorumluluk bilinciyle hayata geçirildiğini kaydeden Türkoğlu, Türk gençliğinin milli ve manevi değerlerle yetişmesi için gayret gösterdiklerini söyledi.
Açıklamasında, "Hizmette hak yoktur; vazife vardır, adanmışlık vardır." anlayışıyla hareket ettiklerini vurgulayan Türkoğlu, Ülkü Ocakları'nın bundan sonra da milli şuurun ve ülkücü gençliğin en önemli merkezlerinden biri olmayı sürdüreceğini ifade etti.

Görev değişiminin bir son değil, yeni bir başlangıç olduğunu belirten Türkoğlu, "Bir makamı değil, bir mücadeleyi devrediyoruz. Vazife biter, mücadele bitmez. Dün vardık, bugün buradayız, yarın da olacağız." sözleriyle dava anlayışının görevle sınırlı olmadığını dile getirdi.
Türkoğlu, görev süresince desteklerini esirgemeyen Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım'a teşekkür ederken, birlikte çalıştığı il ve ilçe yöneticileri ile teşkilat mensuplarına da şükranlarını sundu.
Ülkü Ocakları Konya İl Başkanlığı görevine atanan Mehmet İlkerli'ye başarı dileklerini ileten Türkoğlu, açıklamasını "Sağ olun, var olun. Allah'a emanet olun. Ne Mutlu Türk'üm Diyene." ifadeleriyle tamamladı.