Minderde güç, teknik ve azmin buluştuğu Güreş İl Birinciliği müsabakaları, Karatay Spor ve Kongre Merkezi’nde tüm heyecanıyla devam ediyor.

Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte sporcular, il birinciliği hedefiyle mindere çıkarak kıyasıya mücadele ediyor. Çekişmeli karşılaşmaların yaşandığı organizasyon, sporseverlere heyecan dolu ve keyifli anlar yaşatıyor.
Turnuva boyunca genç güreşçilerin sergilediği performanslar dikkat çekerken, müsabakaların ilerleyen günlerde de büyük çekişmeye sahne olması bekleniyor.