Hadim Kaymakamı Mehmet Gülseven, Hadim Belediye Başkanı Mehmet Çetiner’i makamında ziyaret etti.
Belediye binasında gerçekleşen ziyarette, ilçe genelinde yürütülen çalışmalar ve önümüzdeki döneme dair projeler ele alındı. İlçenin ihtiyaçları ve kalkınma hedefleri doğrultusunda yapılan görüşmenin oldukça verimli geçtiğini belirten Başkan Çetiner, nazik ziyareti dolayısıyla Kaymakam Gülseven’e teşekkür etti.
Başkan Mehmet Çetiner yaptığı açıklamada, “Kaymakamımız Sayın Mehmet Gülseven’i belediyemizde misafir ettik. İlçemiz için verimli bir görüşme oldu. Kendilerine nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum,” ifadelerine yer verdi.
Ziyaret, karşılıklı iyi dilek ve temennilerle sona erdi.
Okunma Süresi: 1 dk
CHP’li Bektaş, Mustafa Üstündağ’ı mezarı başında andı
#Konya / 28 Haziran 2026
Seydişehir’de doğa ve sağlık buluşması: Yoğun katılımla yürüyüş etkinliği
#Konya / 28 Haziran 2026
Yorumlar