Konya
Açık
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,4842 %0.03
52,9669 %-0.34
6.145,92 % -1,86
Konya Postası Gazetesi Konya Gökçehüyük Gölet’inde öğrencilerden çevre temizliği

Gökçehüyük Gölet’inde öğrencilerden çevre temizliği

Seydişehir Belediyesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda Gökçehüyük Gölet’inde temizlik çalışması gerçekleştirildi.

Gökçehüyük Gölet’inde öğrencilerden çevre temizliği
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 2 dk

Seydişehir’de çevre bilincini artırmak amacıyla düzenlenen etkinlikte öğrenciler, Gökçehüyük Barajı çevresini temizleyerek doğaya sahip çıkmanın önemine dikkat çekti.

Seydişehir Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Nizamettin Doğan , SEYDER( Seydişehir Kültür, Sanat, Turizm ve Spor Derneği)   üyeleri de öğrencilere destek verdi.

Merkez İlkokulu TOKİ Ortaokulu öğrencilerinin katıldığı çevre temizliğinde Belediye Başkanı Hasan Ustaoğlu;” Gökçehüyük Mahallemizde bulunan Baraj Gölet’i çevresinde her zaman olduğu gibi öğrencilerimizle birlikte çevre temizliği gerçekleştirdik. Toplumumuzda çevreyi koruma konusunda farkındalık yaratacak, bilinç oluşturacak çalışmalara devam ediyoruz. Seydişehir eşsiz doğal güzelliklere sahip bir şehir ve bu değerleri koruyarak gelecek nesillere aktarmayı önemsiyoruz. Bu doğrultuda birçok çevre çalışması yürütüyor, özellikle doğaya bırakılan atıkları topluyoruz. Çünkü bu atıklar hem suyu hem de toprağı kirleterek zarar veriyor. Hatta orman yangınlarında bile bu atıkların olumsuz etkisini görüyoruz. Hemşehrilerimziden ricamız piknik alanlarına gittikleri zaman mümkün olduğu kadar bulunduğu alanda çöplerini ve çevrede kalan çöpleri alarak ayrılırsa çevremiz daha temiz kalır. Burada bugün gerçekleştirdiğimiz etkinliğimizde bizlere destek veren, bu konuda duyarlı olan çevre gönüllülerimize teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız