AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen, Karatay, Selçuklu ve Meram ilçelerinin Büyükşehir Meclis Üyeleri ile bir toplantı düzenledi. Toplantıda, Konya için atılacak adımlar ve yol haritası üzerinde istişarelerde bulunuldu. Başkan Özgökçen, birlik ve beraberlik içinde şehre hizmet etmeye devam edeceklerini vurgularken, belediye meclis üyeleriyle gelecekteki projeler hakkında fikir alışverişi yaptı.
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk
Konya'da MHP Meram Kongresi tamamlandı! İşte yeni yönetim ve verilen mesajlar
#Konya / 28 Haziran 2026
Karatay'da 9. Düz Bisiklet Yarışı büyük heyecana sahne oldu
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar