Programa tapu dairesinde görev yapan memurlarımız, meslektaşlarımız, vatandaşlarımız ve basın mensupları katılım sağladı.Davetlilere aşure ikramında bulunuldu. Konya Emlakçılar Odası Başkanı Abdullah Çiftçi yaptığı açıklamada, "Aşure; paylaşmanın, bereketin, birlik ve beraberliğin simgesidir. Toplumsal dayanışmayı güçlendiren bu tür etkinlikleri sürdürmeye devam edeceğiz." ifadelerini kullandı. Konya Emlakçılar Odası olarak meslektaşlarımızın ve vatandaşlarımızın yanında olmaya, birlik ve beraberlik içerisinde sosyal ve mesleki faaliyetlerimizi sürdürmeye devam edeceğiz.
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk
Mustafa Efe Türkiye ikincisi
#Spor / 25 Haziran 2026
Konya’nın o ilçesinin turizmi masaya yatırıldı: Kamp ve Karavan Projesi yolda
#Konya / 25 Haziran 2026
Yorumlar