Konya
Açık
21°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5021 %0.05
52,8243 %-0.21
6.104,69 % -0,62
Konya Postası Gazetesi Konya Konya’nın o ilçesine dev sağlık yatırımı: Yeni kompleks yükseliyor!

Konya’nın o ilçesine dev sağlık yatırımı: Yeni kompleks yükseliyor!

Konya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, Beyşehir'deki sağlık tesislerini ziyaret ederek mevcut hizmetleri inceleyip, devam eden yatırımları değerlendirdi. Yeni sağlık kompleksi ile ilçenin sağlık altyapısının güçleneceği ve hizmet kalitesinin artacağı duyuruldu.

Konya’nın o ilçesine dev sağlık yatırımı: Yeni kompleks yükseliyor!
KAYNAK: Fatmagül KIZMAZ
Okunma Süresi: 2 dk

Konya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, beraberindeki hizmet başkanlarıyla birlikte Beyşehir’de sağlık hizmetlerinin sunulduğu tesislerde incelemelerde bulunarak mevcut çalışmalar ve devam eden yatırımları yerinde değerlendirdi.

Ziyaret programı kapsamında ilk olarak Beyşehir Devlet Hastanesi’ni ziyaret eden Doç. Dr. Yavuz, Başhekim Uzm. Dr. Kutay Güven’den hastanede yürütülen hizmetler hakkında bilgi aldı. Servisleri gezen Yavuz, tedavi gören hastalar ve yakınlarıyla da görüşerek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Programın dikkat çeken duraklarından biri ise daha önce hazırladıkları video ile Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’na mesaj gönderen Yeşildağ Şehit Şefik Ayaydın İlkokulu oldu. Öğrencilerle bir araya gelen İl Sağlık Müdürü, Bakan Memişoğlu’nun selamlarını iletirken çocuklarla samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Yavuz, öğrencilerin sağlık alanına gösterdiği ilgi ve duyarlılığın kendilerini memnun ettiğini ifade etti.

İlçe Sağlık Müdürlüğü’nü de ziyaret eden Yavuz, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Kendir’den ilçede sunulan birinci basamak sağlık hizmetleri hakkında bilgi aldı. İçerişehir Aile Sağlığı Merkezi ile Beyşehir 2 No’lu ve 4 No’lu 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nda görev yapan sağlık çalışanlarıyla da bir araya gelen Yavuz, özverili çalışmaları nedeniyle personele teşekkür etti.

SAĞLIK KOMPLEKSİ İLÇEYE YENİ BİR SOLUK GETİRECEK

Ziyaret kapsamında yapımı devam eden sağlık kompleksinde de incelemelerde bulunan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, projenin tamamlanmasıyla Beyşehir’in sağlık altyapısının önemli ölçüde güçleneceğini söyledi.

Yeni sağlık kompleksinde 20 ünitli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 9 birimli Aile Sağlığı Merkezi, İlçe Sağlık Müdürlüğü, Sağlıklı Hayat Merkezi, Toplum Ruh Sağlığı Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu yer alacak.

Yetkililer, sağlık yatırımlarının tamamlanmasıyla birlikte vatandaşların daha modern ve kapsamlı sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaşacağını belirtti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız