Konya Ticaret Odası (KTO) Başkanı Selçuk Öztürk, Oda Yönetim Kurulu üyeleriyle birlikte Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Konya İl Başkanlığı görevine atanan Sedat Göncü’yü ziyaret etti.
Gerçekleşen ziyarette Sedat Göncü’ye yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulunan Başkan Öztürk, MHP Konya İl Yönetimine çalışmalarında başarılar diledi. Ziyaret sırasında Konya’nın ekonomik ve sosyal gelişimine yönelik görüş alışverişinde bulunulurken, kurumlar arası iş birliğinin önemine de vurgu yapıldı.

KTO Başkanı Selçuk Öztürk, yaptığı değerlendirmede, “Milliyetçi Hareket Partisi Konya İl Başkanlığı görevine atanan Sayın Sedat Göncü’yü Oda Yönetim Kurulumuzla birlikte ziyaret ettik. Kendisine yeni görevinde başarılar diliyor, İl Yönetimine çalışmalarında muvaffakiyetler temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.