Konya Bakır ve Züccaciyeciler Odası Başkan Adayı İbrahim IŞIK, Konya Postası Gazetemizi ziyaret ederek önümüzdeki seçimlerde yeniden başkanlığa aday olduğunu söyledi. Işık adaylık sloganı olarak nerede kalmıştık mottosunu kullanarak iki aydan bu yana oda üyeleriyle temas halinde olduğunu söyledi.
Okunma Süresi: 1 dk
Konya'da MHP Meram Kongresi tamamlandı! İşte yeni yönetim ve verilen mesajlar
#Konya / 28 Haziran 2026
Karatay'da 9. Düz Bisiklet Yarışı büyük heyecana sahne oldu
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar