AK Parti Konya Milletvekili Orhan Erdem, İçişleri Bakanlığı’nda gerçekleştirilen “Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı”na katıldı. Toplantıda, Mustafa Çiftçi ve AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül başta olmak üzere milletvekilleri bir araya geldi.
Gerçekleştirilen istişare toplantısında, Bakanlığın yürüttüğü güncel projeler, kamu hizmetlerinin etkinliği ve sahadan gelen talep ile öneriler ele alındı.

Ülke genelinde güvenlik politikaları ve kamu yönetimine ilişkin değerlendirmelerin yapıldığı toplantının verimli geçtiği ifade edildi.
Orhan Erdem, toplantının ülke adına önemli başlıklarda fikir alışverişine imkân sunduğunu belirterek, çalışmaların hayırlara vesile olmasını temenni etti.