İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, uyuşturucu ticareti yapanlara karşı denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Bu amaçla 12-18 Ekim tarihleri arasında yapılan kont denetlemelerinde şüphe üzerine durdurulan 3 araçta arama yapıldı. UDedektör köpeğin de katıldığı aramalarda 4 kilo eroin ile 39 kilo 100 gram metamfetamin ele geçirildi. Konu ile ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli, Emniyet Müdürlüğü'ndeki işlemlerinin ardından sevk edildikleri adliyede çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Hadim’de yağış sonrası bahçe yollarına hızlı müdahale!
#Konya / 16 Haziran 2026
Konya'da wushu sporcuları diplomalarına kavuştu!
#Konya / 16 Haziran 2026
Yorumlar