İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, polis tarafından son 2 haftadır düzenlenen narkotik operasyonlarını sosyal medya hesabından paylaştı. Buna göre; 2 bin 705 ekip, 6 bin 760 personelin, 21 hava aracı ve 47 narkotik köpeğiyle gerçekleştirdiği operasyonlarda, 1 ton 183 kilogram uyuşturucu ile 2 milyon 790 bin uyuşturucu hap ele geçirildi, 1811 şüpheli yakalandı. Şüphelilerin haklarında adli işlem başlatıldı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Valisi Akın, yerleri değişen isimlerle veda programında buluştu
#Konya / 27 Haziran 2026
Karneler alındı, yaz tatili Konya’da dopdolu etkinliklerle başladı
#Konya / 26 Haziran 2026
Yorumlar