Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Türkiye ile Çin arasındaki hava ulaşımı güçleniyor. Pekin, Şanghay ve Guanzhou'ya haftada toplam 21 yolcu seferi gerçekleştiriyoruz. 26 Ekim 2025 itibarıyla sefer sayılarımız; Pekin 10, Şanghay 11, Guanzhou 10. Böylece haftalık toplam sefer sayımız 31'e yükseliyor. Türkiye büyüyor, THY yüksekten uçuyor" denildi.
Okunma Süresi: 1 dk
Konya'da MHP Meram Kongresi tamamlandı! İşte yeni yönetim ve verilen mesajlar
#Konya / 28 Haziran 2026
Karatay'da 9. Düz Bisiklet Yarışı büyük heyecana sahne oldu
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar