Olay, gece saatlerinde, Yıldırım ilçesi 152 Evler Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, şehir merkezi istikametine giden 2 otomobilin sürücüsü arasında 'yol verme' meselesinden çıkan tartışma, kavgaya dönüştü. Çevredekilerin ihbarıyla bölgeye polis ekipleri sevk edildi. Kavgayı ayıran polisler, 2 kişiyi gözaltına aldı. O anlar, çevredekilerin cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Valisi Akın, yerleri değişen isimlerle veda programında buluştu
#Konya / 27 Haziran 2026
Karneler alındı, yaz tatili Konya’da dopdolu etkinliklerle başladı
#Konya / 26 Haziran 2026
Yorumlar