Yüreğir ilçesi Dadaloğlu Mahallesi Mustafa Kemal Paşa Bulvarı’nda saat 02.00 sıralarında, bir esnafın tantuni sattığı kamyoneti, park halindeyken bilinmeyen nedenle yandı. Çevredekilerin ihbarıyla bölgeye itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. İtfaiyecilerin müdahalesiyle söndürülen yangında araç kullanılamaz hale geldi. Kundaklama ihtimalini de değerlendiren ekipler, yangının çıkış sebebiyle ilgili inceleme başlattı. Kamyonetin alev aldığı anlar, güvenlik kamerasına yansıdı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Karatay İlçe Tarım’da yeni dönem: Damkacı göreve başladı
#Konya / 23 Haziran 2026
Selçuklu’nun iklim çalışmaları Fas’ta dünyaya anlatıldı
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar