Olay, sabah erken saatlerinde Zafer Mahallesi'nde meydana geldi. Çalıştıkları inşaat şantiyesinde konaklayan 4 işçi, ısınmak için yaktıkları kömürden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Diğer işçilerin durumu fark etmesi ile 112 Acil Çağrı Merkezi'ne haber verildi.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Karatay İlçe Tarım’da yeni dönem: Damkacı göreve başladı
#Konya / 23 Haziran 2026
Selçuklu’nun iklim çalışmaları Fas’ta dünyaya anlatıldı
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar



