Akyazı ilçesi Salihiye Mahallesi yakınlarında, saat 14.30 sıralarında bilinmeyen nedenle orman yangını çıktı. Mahallelinin ihbarı üzerine bölgeye, itfaiye ve Orman Bölge Müdürlüğü’ne bağlı arazözler sevk edildi. Ekipler, yangına müdahale ederken, vatandaşlar da çalışmalara destek veriyor.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Konya siyasetinde flaş gelişme: O isim görevden alındı!
#Konya / 27 Haziran 2026
Konya’da gönülleri ısıtan buluşma: İl Müdürü büyüklerle bir araya geldi
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar