Sancaktepe Kuzey Marmara Otoyolu'nda otomobil TIR'ın altında kaldı. Olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Araçta sıkışan sürücüyü itfaiye ekiplerinin çıkarma çalışması sürüyor.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Rozetleri Cumhurbaşkanı Erdoğan taktı, tebrik mesajı Bakan Kurum’dan geldi!
#Konya / 25 Haziran 2026
Konya ilçesi yeni çehresine kavuşuyor: Bölge ekonomisine değer katacak!
#Konya / 25 Haziran 2026
Yorumlar