Rusya Devlet Başkan Yardımcısı Yuriy Uşakov, Devlet Başkanı Vladimir Putin’in, Güvenlik Konseyi’ni topladığını belirtti. Uşakov, “Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, dün akşam, ABD Başkanı Donald Trump ile telefon görüşmesi yaptıktan hemen sonra Kremlin'de Güvenlik Konseyi'nin daimi üyelerini topladı ve Amerikan mevkidaşı ile yaptığı görüşmenin içeriği hakkında ayrıntılı bilgi verdi” ifadelerini kullandı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Selçuk Üniversitesi dünyanın ilk 400’ünde!
#Konya / 25 Haziran 2026
Dünya Belediyelerinin Başkanı Uğur İbrahim Altay oldu
#Konya / 25 Haziran 2026
Yorumlar