Olay, saat 03.00 sıralarında Seyrantepe Mahallesi Çavdar Sokak'ta meydana geldi. Sokakta yaşadığı öğrenilen bir kişi, soğuk havadan korunmak amacıyla tamirhane önünde tamir edilmesi için bırakılan otomobilin kırık camından içeri girdi. Daha sonra araç içerisinde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
MEPAŞ’tan şehrin kalbinde geleceğe bir mesaj
#Konya / 22 Haziran 2026
Piknikte tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü
#Güncel / 22 Haziran 2026
Yorumlar

