Manisa Şehir Hastanesi tarafından yapılan yazılı açıklamada, “Şehzadeler Belediye Başkanı Sayın Gülşah Durbay’ın mevcut olan çoklu organ yetmezliği tablosu nedeniyle klinik durumu ağırlaşmış; bu kapsamda hastamız entübe edilerek solunum cihazına bağlanmıştır. Tedavisi yoğun bakım koşullarında sürdürülmektedir. Gelişmeler oldukça kamuoyu bilgilendirilecektir.” ifadelerine yer verildi.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu gençleri bir araya getirecek
#Konya / 23 Haziran 2026
Eski Karatay Belediye Başkanı Hançerli’nin annesi toprağa verildi!
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar