Olay, saat 10.00 sıralarında İnegöl ilçesi Orhaniye Mahallesi'nde meydana geldi. Çevre Sokak'ta bulunan evlerinde oynayan Muhammed K. isimli bebek, yerde bulduğu fıstığı ağzına attı. Fıstık Muhammed K.'nin akciğeri kaçarken, bir yandan da nefes darlığı yaşamaya başladı. Ailesinin durumu fark etmesiyle özel araçla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Muhammed K., tedavi altına alındı. Muhammed K. daha sonra ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Beyhekim Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
#Genel / 23 Haziran 2026
Konya mora bürünecek: Muhteşem etkinlik başlıyor!
#Konya / 22 Haziran 2026
Yorumlar
