İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, kente yüklü miktarda uyuşturucu madde getirileceği bilgisi sonrası harekete geçti. Ekipler, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda takibe aldıkları otomobili bir süre sonra önünü keserek durdurdu. Yabancı uyruklu sürücü K.C. (52) ile yanındaki H.Z.'nin (48) indirildiği otomobilde, narkotik köpeği ile arama yapıldı. Bagajdaki 2 damacananın içinde 28 kilo 650 gram sıvı metamfetamin ele geçirildi. Gözaltına alınan K.C. ile H.Z., sorgularında, "Adana'ya gezmek için gidiyorduk. Bagajdaki uyuşturucudan haberimiz yok" dedi.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Konya Beyhekim Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
#Genel / 23 Haziran 2026
Konya mora bürünecek: Muhteşem etkinlik başlıyor!
#Konya / 22 Haziran 2026
Yorumlar



