Nevşehir'de evinde ölü bulunan 9 aylık hamile Şeyma Kaya'nın (33) otopsisi, Nevşehir Devlet Hastanesi'nde tamamlandı. Ailesi tarafından teslim alınan Şeyma Kaya'nın cenazesi, Külliye Camisi'ne getirildi. Şeyma K., burada kılınan namazın ardından Kaldırım Mezarlığı'nda toprağa verildi. Kaya'nın 2 yıl önce evlendiği öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
MERAM BELEDİYESİ
#Genel / 25 Haziran 2026
Hadim’de doğal gaz hamlesi: Kritik yatırımlar masaya yatırıldı
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar