Yukarı Sarhan Mahallesi'nde bulunan ormanda, saat 01.00 sıralarında yangın çıktı. Ormandan yükselen alevleri gören mahallelinin ihbarıyla bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Ekiplerin 5 saat süren çalışmasının ardından yangın söndürüldü. 150 dönüm alanın zarar gördüğü yangının çıkış nedeni araştırılıyor.
Okunma Süresi: 1 dk
Konya'da MHP Meram Kongresi tamamlandı! İşte yeni yönetim ve verilen mesajlar
#Konya / 28 Haziran 2026
Karatay'da 9. Düz Bisiklet Yarışı büyük heyecana sahne oldu
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar