İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Emniyet Genel Müdürlüğü koordinesinde düzenlenen narkotik operasyonunu sosyal medya hesabından paylaştı. Buna göre, Mersin Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele ve İstihbarat Şube Müdürlüklerince yapılan ortak çalışmalar sonucunda; Akdeniz ve Tarsus ilçelerinde operasyon düzenlendi. Operasyonda 3 milyon 542 bin uyuşturucu hap ele geçirildi, 8 şüpheli yakalandı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
AK Parti Konya teşkilatından binlerce kişiyi buluşturan aşure programı
#Konya / 27 Haziran 2026
Ilgın Belediye Başkanı Apil çalışmaları yakından takip etti!
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar