Olay, saat 02.00 sıralarında İnegöl OSB Havaalanı Caddesi üzerinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikada çalışan Salih Ü.’nün üzerine makinedeki asidik asit sıçradı. Kolları ve başında yanıklar oluşan işçi olay yerine sevk edilen ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı. Vücudunda ikinci derece yanık olduğu belirtilen işçi, ilk tedavinin ardından hastanenin yanık ünitesinde tedaviye alındı. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Konya'da MHP Meram Kongresi tamamlandı! İşte yeni yönetim ve verilen mesajlar
#Konya / 28 Haziran 2026
Karatay'da 9. Düz Bisiklet Yarışı büyük heyecana sahne oldu
#Konya / 27 Haziran 2026
Yorumlar