Suriye Cumhurbaşkanı Ahmed Şara yarın Beyaz Saray'a yapacağı ziyaret için ABD'ye gitti. Suriye basını, Şara’nın Brezilya’da düzenlenen ‘COP30 İklim Zirvesi’ne katılmasının ardından Washington’a geçtiğini duyurdu. ABD Başkanı Donald Trump tarafından ağırlanacak olan Şara, Beyaz Saray'a giden ilk Suriye Cumhurbaşkanı olacak.
KAYNAK: AA
Okunma Süresi: 1 dk
MERAM BELEDİYESİ
#Genel / 25 Haziran 2026
Hadim’de doğal gaz hamlesi: Kritik yatırımlar masaya yatırıldı
#Konya / 24 Haziran 2026
Yorumlar