Endonezya'nın Sulawesi Adası’ndaki Manado bölgesinde bir huzurevinde yangın çıktı. Yangında 16 kişi yaşamını yitirdi, 3 kişi yaralandı. Yetkililer, yangının huzurevindeki yaşlıların odalarında dinlenmeye çekildikleri sırada başladığını açıkladı. Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
KTO Başkanı Selçuk Öztürk, YRP heyetini ağırladı
#Konya / 22 Haziran 2026
Konya Milletvekili Göka Strazburg’da Türkiye’yi temsil ediyor!
#Konya / 22 Haziran 2026
Yorumlar