İsveç Kraliyet Bilimler Akademisi, 2025 Nobel Kimya Ödülü'nün sahibini açıkladı. Bilim insanları Susumu Kitagawa, Richard Robson ve Omar Yaghi, ‘Metal-organik çerçevelerin geliştirilmesi’ çalışmasıyla 2025 Nobel Kimya Ödülü'nü kazandı.
KAYNAK: DHA
Okunma Süresi: 1 dk
Konyalı başkan start verdi: Yeni yürüyüş yolu yapılıyor!
#Konya / 23 Haziran 2026
Konya’dan Ankara’ya destek: Müdür Yüksek’e hayırlı olsun ziyareti!
#Konya / 23 Haziran 2026
Yorumlar