MEDAŞ’tan yatırım rekoru

MEDAŞ’ın 2018 yılında 334 milyon TL yatırım yapmayı planladıklarını ifade eden Meram Elektrik Dağıtım A.Ş (MEDAŞ) Genel Müdürü Erol Uçmazbaş, yatırımlarının yüzde 60’ını Konya’ya yaptıklarını söyledi

MEDAŞ’tan yatırım rekoru
  • 15 Kasım 2017, Çarşamba 6:34

Meram Elektrik Dağıtım A.Ş (MEDAŞ) çalışmaları ve yatırımları konusunda bilgilendirmek amacıyla bir basın toplantısı düzenledi. MEDAŞ’ın 6 ilde hizmet verdiğini ifade eden Meram Elektrik Dağıtım A.Ş(MEDAŞ) Genel Müdürü Erol Uçmazbaş, “2017 yılında 291 milyon TL yatırım yaptık. 2018 yılında bu rakam artırarak 334 milyon TL yatırım yapmayı planlıyoruz” dedi. MEDAŞ’ın 3 bin çalışanının bulunduğunu ve 900 araçla hizmet verdiğini söyleyen Uçmazbaş, planlı kesintiler konusuna vatandaşların numaraları vermeleri halinde bilgilendirme yapabileceklerini söyledi.

MEDAŞ 2 MİLYON KİŞİYE HİZMET VERİYOR

Aksaray, Karaman, Kırşehir, Konya, Nevşehir ve Niğde’de hizmet verdiklerini aktaran Meram Elektrik Dağıtım A.Ş(MEDAŞ) Genel Müdürü Erol Uçmazbaş, hizmet kalitesini yükselterek bölgede 2 milyon müşteriye sürekli enerji temin etmeyi öncelikli hedef olarak belirlediklerini söyledi. Hedefi yerine getirebilmek için teknoloji şirketi olma yolundaki çalışmalara devam ettiklerini kaydeden Uçmazbaş, MEDAŞ’ın 3 bin çalışanının bulunduğunu ve 900 araçla hizmet verdiğini söyledi. 80 bin kilometre kare alanda hizmet verdiklerini dile getiren Uçmazbaş, “MEDAŞ olarak yılda 16 milyon adet fatura kesiyoruz ve yılda 22 bin onaylanan projemiz bulunuyor. Bu kadar işlem yapılmasında ve insan faktörünün de çalışmalarda etkili olması aksaklıkların yaşanmasına neden olabiliyor. Ancak biz vatandaşımızı mağdur etmek istemiyoruz. Yine sorumlu olduğumuz 6 il üzerinden düşünülecek olursa yatırımlarımızın yüzde 60’ını Konya’ya yapıyoruz ve 2017 yılında 291 milyon TL yatırım yaptık. 2018 yılında bu rakam artırarak 334 milyon TL yatırım yapmayı planlıyoruz” dedi. 2016 yılına oranla 2017 yılında orta gerilim arıza sayısında yüzde 29, alçak gerilim arıza sayısında yüzde 15 düşüş gösterdiğini belirten Erol Uçmazbaş, 2017 yılında toplam arıza sayısının yüzde 22 düşüş gösterdiğini aktardı. Çalışma sürelerinde önemli önemli hızlanmalar yakaladıklarını söyleyen Uçmazbaş, Yalın Bağlantı Sistemi’nin devreye girdiğini belirterek, “Elektrik mühendisleri ve fen adamları işletmemize gelmeden bilgisayar başından tüm işlemlerini yürütebiliyorlar. Yine elektrik mühendisleri ve fen adamlarımız ile hizmet verdiğimiz 6 il merkezi ile Akşehir ve Ereğli’de toplantılar düzenliyoruz. Bu toplantılarımızda bilgilendirmelerin yanı sıra uygulama farklılıklarından kaynaklanan durumlar elemine etmeyi amaçlıyoruz. Sadece Yalın Bağlantı Sistemi değil, SCADA Sistemi de genişlemeye devam ediyor. Teknolojiye yaptığımız yatırımlarla Konya merkezdeki ana dağıtım noktalarını uzaktan kontrol ediyoruz. Sadece Konya’da değil, diğer illerde de şebekemizin uzaktan kontrol edilmesine yönelik projemiz başladı. Çalışmalarımız kapsamında yenilenebilir enerji kaynaklarını da SCADA Sistemi’ne dahil etmekteyiz. SCADA 170 noktaydı ve ilave eklemelerle 750 noktaya yükselecek. Sistem sayesinde eleman gitmeden sisteme uzaktan müdahale edilebileceğiz” sözlerini kullandı.

VATADANŞLAR NUMARALARINI VERMELİ

MEDAŞ olarak kurumsal iletişime önem verdiklerini ve çağrı merkezi temsilci sayısı 41’den 150’ye yükselttiklerini aktaran Uçmazbaş, ulaşabilirlik oranını yüzde 92’den yüzde 99’a çıkarttıklarını söyledi . Çağrılardan yüzde 96’sına 20 saniyenin altında cevap verdiklerini söyleyen Uçmazbaş, “Yıllık çağrı sayımız 2 milyon ve hedefimiz yüzde 100 müşteri memnuniyetini sağlamaktır. Çağrı merkezimize gelen her talep veya şikayet için yapılanlar konusunda bilgilendirmek amacıyla SMS yolluyoruz. Ayrıca başvuru sonuçlandığında yine SMS veya telefonla müşterilerimize teyit yapılıyor. Şikayetler konusunda da hassasiyetimiz var ve şikayet geldiği zaman müdürlerimiz birinci elden olaya müdahale ediyor. Bunun yanı sıra 5 kişilik uzman ekibimiz 7 gün 24 saat sosyal medyayı takip etmekte ve gelen talep ile şikayetlere geri dönüş yapmaktadır” diye konuştu. Uçmazbaş, düzenli olarak müşterilerin aranarak aldıkları hizmetten memnuniyetlerinin sorgulandığını ve alınan bilgilerle kendilerini revize ettiklerini söyledi. Planlı kesintiler konusunda muhtarların bilgilendirildiğini ve 2 bin 700 muhtar ile iletişimde bulunduklarını söyleyen Erol Uçmazbaş, planlı kesintiler konusunda vatandaşlardan bir istekte bulundu. Uçmazbaş, vatandaşların numaralarını MEDAŞ’a ulaştırması halinde planlı kesintiler konusunda bilgilendirme yapabileceklerini aktardı. Planlı kesintilerin bilgilendirmesinin yapılması konusunda 2018 yılının ilk çeyreğinde tüm MEDAŞ’ta uygulamaya geçileceğini dile getiren Uçmazbaş, “Müşteriyle interaktif bir etkileşim sağlama gayretinde olan MEDAŞ bu bağlamda muhtarlara özel WhatsApp ihbar hattı ve muhtarlık iletişim programı oluşturdu” dedi.

MEDAŞ bünyesindeki Meram Akademi çalışmaları kapsamında son 1 yılda ortalama 135 bin saat eğitim verdiklerini söyleyen Uçmazbaş, Meram Elektrik Dağıtım A.Ş’nin 21 elektrik dağıtım şirketi arasında da müşteri memnuniyetinde en iyi dağıtım şirketi seçildiğini söyledi. Uçmazbaş, kışa hazırlık çalışmaları kapsamında ekonomik ömrünü doldurmuş tesislerin yenileneceğini, alternatif hatların yapılacağını, bazı il ve ilçe merkezlerinde bulunan havai elektrik şebekelerinin yer altına alınacağını ve çalışanların da bu çalışmalar kapsamında vardiyalarının düzenleneceğini anlattı. Uçmazbaş, MEDAŞ’ın sosyal sorumluluk alanında da ağaçlandırmaya destek olduğunu, Kardeş Okul projesi geliştirdiğini ve Kızılay’a kan bağışı yaptığını sözlerine ekledi. (Mustafa KARAKAYA)

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık
kent plaza