Vodafone 2018'de de Türkiye'de yatırım yapmaya devam edecek

Vodafone Türkiye Üst Yöneticisi Deegan, "Türkiye'nin en büyük uluslararası doğrudan yatırımcılarından biri olarak, 2018 yılında da yatırımlarımıza devam edeceğiz ve Türkiye ekonomisinin faydasına sunmayı sürdüreceğiz." dedi

Vodafone 2018'de de Türkiye'de yatırım yapmaya devam edecek
  • 23 Aralık 2017, Cumartesi 16:10

Vodafone Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Colman Deegan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 30 Eylül 2017 tarihiyle biten 2017-18 mali yılının ilk yarısında, servis gelirlerinin yüzde 14,3 artarak 4,5 milyar liraya ulaştığını, FAVÖK oranlarının organik bazda yüzde 20,4 artışla 1,3 milyar liraya yükseldiğini, kurumsal segment servis gelirlerinin ise, 2017-18 mali yılının ilk yarısında, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 14 arttığını bildirdi. 

Finansal sonuçlarda, toplam telekomünikasyon servisleri stratejileri ve "Yarına Hazırım Platformu"nun önemli rol oynadığını aktaran Deegan, şunları kaydetti:

"Müşterilerimizin dijital teknolojilere olan yüksek ilgisi ve veri odaklı yaklaşımı 2017’de de sürdü. Bu durum, müşterilerimizin veri tüketimine de yansıdı ve abonelerimizin veri kullanımı geçen yıla göre yüzde 85 arttı. Sabit genişbant müşterilerimizin sayısı 623 bine ulaşırken, sabit hizmetlerden elde ettiğimiz servis gelirleri de yüzde 33 arttı. Bugün toplam 23,2 milyon mobil müşteriye hizmet veriyoruz. 2017-2018 mali yılımızda taahhüt ettiğimiz 1 milyar liranın üzerinde yatırım programımızı devam ettiriyoruz. 2017-18 mali yılının ilk yarısında elde ettiğimiz güçlü büyüme ve yaptığımız yatırımlar, bir kez daha Türkiye’ye olan taahhüdümüzü, ülke ekonomisine katkımızı ve Türkiye'nin potansiyeline olan inancımızı gösteriyor. "

Deegan, 2017 yılını, dijitalleşmeyi Türkiye'nin tamamına, her bireye, her eve, her kuruma, özetle her hayata taşıma vizyonlarını hayata geçirmeye devam ettirdikleri bir yıl olarak değerlendirerek, 4.5G müşteri sayılarının 11 milyonu bulduğunu, 4.5G’de en geniş kapsamaya sahip operatör olmayı sürdürdüklerini anlattı.

"Mükemmel müşteri memnuniyeti sağlamaya yönelik yatırımlarımızı artırarak sürdüreceğiz."

Colman Deegan, 2018 yılı hedef ve beklentileri hakkında da bilgi verdi.

Türkiye’nin en büyük uluslararası doğrudan yatırımcılarından biri olarak, 2018 yılında da yatırımlara devam edeceklerini dile getiren Deegan, "En son dijital yenilikleri gerek Türk insanının gerekse Türkiye ekonomisinin faydasına sunmayı sürdüreceğiz. Sağlıklı, güçlü ve sürdürülebilir bir şirketi devam ettirme hedefiyle çalışmaya devam edeceğiz. 2018 yılında da ana başarı kriterimiz mükemmel müşteri deneyimi sağlamak olacak. Yaptığımız her işin merkezine müşterilerimizi yerleştirmeye devam edeceğiz." değerlendirmesinde bulundu.

Deegan, mükemmel müşteri deneyimi sağlamanın yolunun müşterilerin hayatını kolaylaştırmaktan geçtiğine dikkati çekerek, özellikle yeni teknolojilerin ve dijital servislerin, önümüzdeki dönemde toplumsal dönüşümde önemli rol üstleneceğini ve bireylerin yaşam kalitesini yükselteceğini anlattı.

Yeni marka vizyonlarını "Hedef ve müşteri odaklı bir güven markası" olarak tanımladıklarını hatırlatan Deegan, şunları kaydetti:

"Bu, hem müşterinin şampiyonu hem de dijital çağın inovasyon lideri olmak anlamına geliyor. Müşterilerimize genişbant teknolojilerimizdeki global deneyimimizi ve en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz. Mükemmel müşteri memnuniyeti sağlamaya yönelik yatırımlarımızı artırarak sürdüreceğiz. Dijitalleşme, müşteri odaklı karar ve aksiyonlarımızda bizi destekleyen en temel araç olacak. 

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

yukarı çık
konya spor