);*} OPET sektörünün itibarı en yüksek markası seçildi
Reklamı Geç
10 saniye kaldı

OPET sektörünün itibarı en yüksek markası seçildi

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca: Toplumumuza fayda sağlayan çalışmalara devam edecek, kamuoyunun markamıza duyduğu güveni devam ettireceğiz

OPET sektörünün itibarı en yüksek markası seçildi
  • 06 Haziran 2019, Perşembe 0:00

İSTANBUL (AA) OPET Petrolcülük AŞ, "Türkiye İtibar Endeksi" ve "RepMan Türkiye İtibar Ligi" araştırmalarına göre sektörünün itibarı en yüksek markası oldu.

OPET açıklamasına göre, marka Türkiye’nin akademik denetim altında gerçekleştirilen ilk ve tek saha araştırması olan Türkiye İtibar Endeksi’nde (TİE) "Akaryakıt Sektörü" kategorisinde en itibarlı marka oldu.

OPET, aynı zamanda Türkiye’de bugüne kadar gerçekleştirilen en büyük ve en kapsamlı itibar yönetimi araştırması "RepMan Türkiye İtibar Ligi"nde de en itibarlı markalar arasına girdi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, iki önemli araştırmada akaryakıt dağıtım sektörünün en itibarlı markası olarak gösterilmekten büyük mutluluk duyduklarını kaydetti.

Ağca, şunları kaydetti:

"En önemli sermayemiz olan itibarımız şirketimizin kurumsal algısını temsil ediyor ve temelinde mevcut ve potansiyel müşterilerimizin bize duyduğu güven yer alıyor. OPET hayatın her anında müşterilerinin yanında olma vizyonuyla hareket ediyor, yeni ürün ve hizmetleri, müşteri memnuniyeti odaklı sistemleri ve sosyal sorumluluk projeleri ile her zaman farklı olanı yapıyor. Bu araştırmalar doğru yolda olduğumuza dair önemli göstergeler. Toplumumuza fayda sağlayan çalışmalara devam edecek, kamuoyunun markamıza duyduğu güveni devam ettireceğiz."

Markaların kamuoyunda bıraktığı algı ve izler soruldu

Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl sekizincisi düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi, Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetiminde ve raportörlüğünde 12 bin kişi ile görüşülerek gerçekleştirilen saha çalışmaları ile oluşturuldu.

12 bin kişiye 60 farklı sorunun yöneltildiği ve yaklaşık 120 bin dakikalık telefon görüşmesinin yapıldığı araştırmada Türkiye ekonomisinin lokomotifi 30 farklı sektörde faaliyet gösteren marka ve kurumların itibarları ölçümlendi. Araştırmada kurum ve markaların kamuoyunda bıraktığı algı ve izler tespit edildi.

İtibara yönelik trendler sorgulandı


Türkiye’nin ilk itibar yönetimi ölçüm modeli olan RepMan RMS’te (Reputation Management Score) ise 17 farklı sektörde toplam 155 şirket değerlendirildi. 13 bin 744 kişiyle yapılan görüşme sonucunda uluslararası kriterleri karşıladığı belirlenen sadece 36 şirket RepMan Türkiye İtibar Ligi’nde yer aldı.

Araştırma sonuçlarının analizinde 0100 performans aralığında "70" ve üzeri skor alan şirketler "RepMan Türkiye İtibar Ligi"ni oluşturdu.

Türkiye halk geneli nezdinde, elektronik ortamda online anket doldurma yöntemi uygulanarak, gerçekleştirilen araştırmada, 17 sektörü temsil eden 155 şirketin her biri için, itibar yönetimi performansını oluşturan 7 ana boyut, boyutları oluşturan 12 detay performans kriteri ve itibarın etkilediği iş sonuçları değerlendirildi. Ayrıca araştırmada her sektör için tüketici genel davranışları ve itibara yönelik trendler de sorgulandı.

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

YAZARLAR

tümü
yukarı çık