);*} Deloitte Private Türkiye Lideri Çiçekli: Türkiyede firmaların ömrü 25 yıl olarak tanımlanıyor
Reklamı Geç
10 saniye kaldı

Deloitte Private Türkiye Lideri Çiçekli: Türkiyede firmaların ömrü 25 yıl olarak tanımlanıyor

Deloitte Private Türkiye Lideri Ali Çiçekli, Dünyadaki en köklü 15 firmaya baktığınız zaman 9u Japon. Bin 250 yaşına kadar ulaşan şirketlerden bahsetmek mümkün. Türkiyede firmaların ömrü 25 yıl olarak tanımlanıyor. dedi.

Deloitte Private Türkiye Lideri Çiçekli: Türkiyede firmaların ömrü 25 yıl olarak tanımlanıyor
  • 28 Kasım 2018, Çarşamba 0:00

İSTANBUL(AA) Deloitte Private tarafından düzenlenenBest Managed Companies programında konuşan Deloitte Private Türkiye Lideri Ali Çiçekli, dünyada 10 tane değerli markanın 8 tanesinin ABDde olduğunu söyledi.

Çiçekli, Dünyadaki en köklü 15 firmaya baktığınız zaman 9u Japon. Bin 250 yaşına kadar ulaşan şirketlerden bahsetmek mümkün. Türkiyede firmaların ömrü 25 yıl olarak tanımlanıyor. ifadelerini kullandı.

Çiçekli, şunları kaydetti:

Uluslararası danışmanlık firması olarak dünyadaki en iyi yönetim mekanizmalarını Türkiyeye nasıl getiririz?, Türk firmaları ile bu mekanizmaları nasıl tanıştırır, farkındalık yaratırız? En önemlisi kurumsal gelişmelerinde nasıl faydalı oluruz dediğimiz zaman, Best Managed Companies of Turkey programını ilk kez Türkiyede uygulamaktan dolayı mutluyuz. Burada şirketlerin kurumsal süreçlerine katkıda bulunmaya çalışıyoruz ve en önemlisi ulusal ve uluslararası platformlarda Türkiyedeki iyi uygulamaları öne çıkartmaya ve parlatmaya çalışıyoruz.

11 şirket bu prestijli unvanı almaya hak kazandı

Programa katılan şirketlerin 20 milyon liranın üzerinde cirosu olduğunu belirten Çiçekli, programın 25in üzerinde çalışanıyla 5 yıldan fazla süredir faaliyetlerine devam eden firmaları kapsadığını kapılarının herkese açık olduğunun altını çizdi.

Çiçekli sözlerini şöyle sürdürdü:

Ülkemiz ekonomisinin omurgasını oluşturan ulusal firmalarımızın, uluslararası standartlarda iyi yönetim mekanizmaları üzerine farkındalıklarını artıracak, iyi yönetim konusunda gelişim alanlarını belirleyecek ve bu alanları güçlendirme konusunda firmaları desteleyecek bir program oluşturmayı hedefledik. Değerlendirme sürecinde Türk şirketlerimizin başarı hikayelerine tanık olmak bizi ayrıca çok heyecanlandırdı ve gururlandırdı.

Bu program için özel olarak eğitilmiş yöneticilerimizden oluşan Deloitte koçlarımız finalist şirketleri 360 derece analizlerle inceledi ve bu şirketler, iş ve akademi dünyasının önde gelen temsilcilerinin mentörlüğünde çalışma imkanı buldu. Strateji, yetkinlik ve inovasyon, kültür ve adanmışlık ve yönetişim ve finansallar olmak üzere 4 ana başlıkta yapılan değerlendirmeler sonucunda belirlenen 11 şirket bu prestijli unvanı almaya hak kazandı.

Şirketlerin öne çıkmasını destekleyeceğiz

Bu programın ödül kazandırmaktan da öte şirketlere hem koçluk süreci hem de değerlendirme safhasında büyük bir değer kattığına inanıyoruz. Ödüllendirilen şirketleri gönülden tebrik ediyoruz. Türkiye’nin En İyi Yönetilen Şirketleri programının, ülkemiz ekonomisine katkı sağlayan ve temsil ettiği değerlere sahip çıkan şirketlere ilham vermesini ve iyi yönetim prensiplerini şirketlerinde uygulamaları konusunda yol gösterici olmasını diliyoruz. Deloitte olarak iş ortaklarımızın da desteği ile ulusal ve uluslararası platformlarda bu şirketlerin öne çıkmasını destekleyeceğiz.

En az beş yaşında, yıllık 20 milyon liranın üzerinde ciro ile 25 ve üzeri çalışana sahip, halka açık olmama ve hisselerinin en az yüzde 60ı ya da kontrolleri Türkiyede kurulu şirket ve şahıslara ait olma koşullarını yerine getiren 11 ilden 70e yakın şirketin değerlendirildiği programda,Türkiye’nin En İyi Yönetilen Şirketi ödülünü kazanan şirketler şöyle:

AROMSA, ASAV, Defacto, Domino Tekstil, ISM Makine, Karaoğlu Peyzaj, Kross Otomotiv, Mikropor, Nobel İlaç, Profen ve TKG Otomotiv.

Muhabir: Gökhan Yıldız

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

YAZARLAR

tümü
yukarı çık